سرخط خبرها

پژمانفر: باید از ورزش بانوان حمایت کنیم

  • کد خبر: ۱۷۴۱۱۱
  • ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
پژمانفر: باید از ورزش بانوان حمایت کنیم
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: بانوان باید دیده شوند و حمایت‌هایی را داشته باشیم، این موضوع را در وزارتخانه مطرح می کنم که ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.

در اختتامیه مسابقات راگبی قهرمانی کشور بانوان کشور در مشهد، نصرالله پژمانفر حضور یافت و در حاشیه این رقابت‌ها در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص حمایت از ورزش و محدودیت آنان، اظهار کرد: اگر بانوان توانمندی خود را در حوزه ورزش نشان دهند ورزش جایگاه خود را ایجاد می‌کند. امروز اسپانسر انتظار دارد در برابر حمایت مالی نتایجی برای او حاصل شود، لذا بانوان ورزشکار باید شرایط برد_برد ایجاد کنند که ورزشکار و اسپانسر از آن بهره‌مند شوند. باید حمایت‌ها را با تقویت جامعه ورزشی افزایش دهیم. 

وی به سوال خبرنگار شهرآرانیوز مبنی بر اینکه با وجود حجاب اسلامی و رعایت موازین شرعی چرا نمی‌توان با پخش زنده از ورزش بانوان حمایت کرد، پاسخ داد: بانوان باید دیده شوند و حمایت‌هایی را داشته باشیم، این موضوع را در وزارتخانه مطرح میکنم که ببینیم چه کاری باید انجام دهیم که بانوان در حوزه ورزش بهتر دیده شده و توانمندی آن‌ها در معرض دید و رسانه عمومی قرار بگیرد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ورزش مشهد را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه مشهدی‌ها در موضوعات مختلف ظرفیت خوبی دارند که باید کمک کنیم بتوانند به بهترین مرتبه برسند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->